Fond za obnovu i razvoj grada Vukovara svake godine objavljuje Javni poziv kojim se podupiru poduzetnici s područja grada Vukovara. Prijavu mogu neovisno o području djelatnosti podnijeti: mikro, mali i srednji gospodarski subjekti, obrtnici, zadruge, te fizičke osobe u slobodnom zanimanjima koji posluju na području Grada Vukovara bez obzira na sjedište u Republici Hrvatskoj.
Sukladno investicijama, poduzetnici mogu ostvariti povrat sredstva u iznosu od:
* minimalno 10.000,00 kn do maksimalno 100.000,00 kn – uvjet broj zaposlenih djelatnika manje od 10
* minimalno 50.000,00 kn do maksimalno 400.000,00 kn – uvjet broj zaposlenih djelatnika više od 10
Javnim pozivom sufinancira se:
* nabava nove opreme, troškovi savjetodavnih usluga koje potiču inovacije i razvoj u vrijednosti od 50% investicije
* troškovi izrade poslovnog plana/investicijske studije, troškovi vezani uz stručno osposobljavanje, strukovnu izobrazbu, stjecanje novih znanja (know how) i poduzetničko obrazovanje u vrijednosti od 30% investicije
* kupovina nekretnina, troškovi vezani uz građevinske radove koji se odnosi na izgradnju, dogradnju ili preuređenje istih, izrada projektnih dokumentacija, kupnja radnih vozila koja su u funkciji projekta u vrijednosti od 15% investicije
Sufinanciranje se odnosi na kupljenu opremu, strojeve i dr. koji se dokazuju računima, te izvodima iz kojih je vidljivo izvršeno plaćanje istih.
Usluge agencije uključuju:
1. provjeru prihvatljivosti prijavitelja:
* koji posluju na području Grada Vukovara bez obzira na sjedište u Republici Hrvatskoj
* koji su pozitivno poslovali u prethodnoj godini
* koji imaju prosječno barem jednog zaposlenog u prethodnoj poslovnoj godini
* uredno podmirene obveze prema djelatnicima i državi (Porezna uprava, HZZO, HZMO)
* koji imaju u cijelosti opravdane i namjenski iskorištene dodijeljene potpore male vrijednosti ukoliko su iste dobili
* poduzetnik i partneri/povezana društva ne smiju biti u stečajnom postupku
* protiv Podnositelja prijave nije izrečena pravomoćna osuđujuća presuda
2. provjeru prihvatljivosti projektne aktivnosti i troškova:
* projekt sa svojim aktivnostima/troškovima mora biti usklađen s ciljevima Poziva/Natječaja
3. pisanje i prijava projektnog prijedloga
* priprema cjelokupne prijavne dokumentacije
* pisanje projekta i popunjavanje prijavnih obrazaca
* podnošenje prijave za dodjelu bespovratne potpore
4. provedba projekta
* Privremeni izvještaj o provedbi projekta
* Završni izvještaj o provedbi projekta
* Završni izvještaj o izvršenju proračuna projekta